Civilisten > ALLIANSEN "MÖRDAR" SJUKA, HANDIKAPPADE OCH SVAGA LÅNGSAMT….å de njuter av det!

Hur länge ska ska de ”djävlarna” få hålla på att förstör liv efter liv, familj efter familj…..avsätt regeringen med omedelbar verkan! 

REVOLUTION!

Var är vår kämparanda, vår glöd att stoppa ”djävlarna” som styr vårt land ner i skiten. ”Slå ihjäl” dem allihopa.

Fan gör nåt…..jag får ibland lust att göra något som jag kanske får ångra.

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Civilisten > ALLIANSEN "MÖRDAR" SJUKA, HANDIKAPPADE OCH SVAGA LÅNGSAMT….å de njuter av det!

  1. himlen är trasig skriver:

    Folket har själva valt dem eller vem röstar?

  2. Desdichado skriver:

    mördar vet jag inte…men tryggheten för de utsatta har varit under gugning under många år..och samarbetet mellan myndigheter, sjukvård, arbetsliv etc e uselt

  3. lisa skriver:

    Jag håller med dig. Långsamt och plågsamt känns det.Visst kan man bli så sjuk att det inte går att klara ut.Nästa vecka blir jag utan livsavgörande medicin.pga att jag lånade ut pengar till en sjuk. Det blir också en biverkning av det hela. jAG FÖRSTÅR DIN FRUSTRATION

  4. Maria skriver:

    Det stämmer så satans väl, de har ihjäl folk långsamt och plågsamt. Skönt att nån vågar sätta ord på vad många tänker!

Kommentera

