Civilisten > Husmark – en "facistisk" lögnare!

När jag lyssnar på Husmarks retorik, hennes ständiga mantra om att allt går så bra för de sjukskrivna alla får jobb etc. Hennes vägran/oförmåga/vilja att lyssna på de som drabbas av Alliansens politik då tänker jag på….

Psykopatens väsen

Ordet psykopat har en stark negativ klang för de flesta människor, ordet används ofta som ett skällsord. I dagens film och litteratur är intresset stort för psykopati.

En psykopat är med en enkel förklaring en person som saknar förmågan att känna empati med sin omgivning. En psykopat vet vad som är rätt och fel, men tycker att han står över de regler och normer som finns i samhället. Han saknar vad man normalt kallar samvete. 

Psykopaten vet vad han vill och är beredd att göra vad som helst för att få sin vilja igenom. Psykopaten tar gärna åt sig äran när saker går bra men ser till att andra får skulden för misslyckanden.

Psykopaten är en farlig person att bli osams med eftersom psykopaten kommer göra allt som finns i hans makt för att få sin vilja igenom. Du kan aldrig vinna mot en psykopat. Det enda du kan göra är att isolera dig från psykopaten. Dvs. se till att du slipper direkt kontakt med personen. 

Tidigare trodde man att psykopaten alltid var en man. Senare forskning har visat att det lika gärna kan vara en kvinna. Kvinnliga psykopater är ofta svårare att upptäcka, eftersom dessa inte lika ofta tar till våld. Enligt vissa författare har ca 4% av befolkningen sådanabeteendestörningar att de uppfyller de kriterier som finns för en psyk

 

facisten.2.jpg

Psykopaten är ofta en charmig person, som lätt blir omtyckt vid första kontakten.                      

 

 

Lögn efter lögn efter lögn efter lögn……….. jag skulle inte bli förvånad om hon och/eller någon av hennes gelikar i Alliansen faller för en desperat persons ”kula”.  

De skapar något väldigt farligt!  

Plocka bort Alliansen i valet innan det händer en ”olycka”!

 

 

 

 

 

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

9 kommentarer till Civilisten > Husmark – en "facistisk" lögnare!

  1. Alliansfritt skriver:

    Olyckan har redan skett…Men den största är nog Husmark och AxénMånga tummar på att du har RÄTT i ditt inlägg!!!

    • Civilisten skriver:

      Jag håller med om att den olyckan redan hänt, jag tror du vet vilken olycka jag syftar på

  2. Alliansfritt skriver:

    Usch, jag ryser när jag ser häxan här ovan, och sen jag hör hennes spökröröst i bakhuvudet… Usch, ryyyyyser

  3. Pellefantia skriver:

    väldans bra inlägg, kanske snor det av dig men då länkar jag förstås…kram

  4. ThomasWu skriver:

    Ni skrämmer mig! Den hör typen av demagogisk propaganda från en våldsfixerad vänster hör inte hemma i ett demokratiskt samtal.Christina Husmark Pehrsson är regeringsmedlem i en demokratiskt vald regering, visserligen ägnade sig vänstern år valfusk, men det var marginellt. Regeringen har genomfört de reformer de gick till val på och som en majoritet av svenskarna faktiskt valde att rösta på. Att då kalla henne för en fascistisk psykopat och komma med illa dolda mordhot är helt enkelt inte ok!! Det är hör inte hemma i en demokrati. Visst kan vi ha skilda åsikter om alliansens politik och visst ska vi diskutera dem. Men att demonisera politiker, att mordhota dem är inte ok! Och att sedan en svans av vänstersympatisörer tycker att sån våldsromantik och demonisering är värda ”en tumme” säger en det mesta om vänsters totala avsaknad av respekt för demokrati.Ni skrämmer mig!

    • Civilisten skriver:

      Tack för din kommentar, den är noterad. Jag förbehåller mig rätten att uttrycka min frustration på mitt sätt. Husmarks och Alliansens sätt att behandla sjuka och handikappade är mycket värre än mina små ord, de driver sjuka till självmord.Alliansens ohumana behandling av sjuka och handikappade skrämmer mig!

  5. Marina skriver:

    Synd att de är så många blåa…hade allt hängt på fru HUSMARK så hade det varit enklare:)

Kommentera

