Civilisten > Ring ut Alliansen …jag har blivit troende!

Jag har alltid ansett mig vara ateist, men efter detta är jag beredd att ompröva min syn…. det finns en högre makt som vill oss väl, en högre makt som vill rensa bort de ONDA som styr Sverige idag!

Ohhh du käre gud, jag tror på dig, tillbedjer dig i ditt arbete mot Alliansen = de onda. Jag är din ödmjuke tjänare, så än finns det hopp!

Straffa din Judas (Kristdemokraterna) och deras anhang, förpassa dem ner i helvetet där de hör hemma!

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Civilisten > Ring ut Alliansen …jag har blivit troende!

  1. Pellefantia skriver:

    När brandalarmet går skall man ta sig ut ur lokalen…. Där står de kvar som kokosnötter, vad säger brandskyddsmyndigheten om detta, tror de får ta regeringen på kurs….

    • Civilisten skriver:

      En ond tanke dök upp i mitt huvud, tänk om det börjar brinna i regeringskansliet…….hmmmmm

  2. Agnetha skriver:

    Är också ateist, men detta skriver jag under på och skyndar mig att delta i din hemsnickrade bön !BS Jaa, det gör vi !Tror det är varmt och gott där nere, slipper jag frysa.Den andra låten är ju klockren speciellt med Monty Pyton till.Ha en fortsatt bra dag !

    • Civilisten skriver:

      Tack Agnetha!Inspirationen till att leta upp Monty Pyton tillskriver jag dig, senare la jag in Robin Hood och ”sktteåterbäringen” Tack detsamma….här skiner solen ;o)

Kommentera

