Konsekvens av Husmark och Alliansens ändrade sjukregler

Jag låter bilden tala för sig själv!

fkassan.jpg

Bilden fick Veronica Palm mailad till sig. Det är ett foto på ett skyltfönster i Kisa  

Bilden beskriver de absurda konsekvenser som regeringens ändrade sjukregler leder till i människors vardag.

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Konsekvens av Husmark och Alliansens ändrade sjukregler

  1. Agnetha skriver:

    Jag blir utförsäkrad 1 maj, har möte på Arbetsförmedlingen på fredag och jag kan inte jobba med något alls. har 6 diagnoser varav 2 kroniska och allvarliga i sig men det räcker inte för min smärtläkare hävdar att alla rehab.vägar inte är uttömda. Jag är chockad ! Har på alla sätt jag kan försökt komma igen, men blir bara sämre , min reumatolog säger nej inget arbete mera, men det räknas inte.Har ångest, känner mig rädd inför framtiden.

Kommentera

