Nationaldagen

Jag börjar dagen med en kopp egenproducerat grönt te ute i morgonsolen, njuter av vår trädgård som är lummigt grön, känner dofterna från växterna. Det porlar från fontänen i dammen……man bara äääääär!

I eftermiddag/kväll blir det grillad fläskkarre med tillbehör.

dagens12.jpg

 

Ha en skön dag och må gott!

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Nationaldagen

  1. HEMIMAMMA skriver:

    Jag har kommit hem nu och imorgon när jag sovit ikapp så ska jag skriva ett inlägg om alla mina upplevelser..Men anlöpet i hamnen i Stockholm var mäktigt med alla flaggor och sådant man såg…Hemikram!

  2. Pellefantia skriver:

    Jasså… ja här var det också fläskarre till middag igår, har en underbar man som grillar så gott, skall nog gnagga lite på resterna idag…

Kommentera

