I natt jag drömde, längtan bort, lyckliga gata, så mycket falskhet…..

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till I natt jag drömde, längtan bort, lyckliga gata, så mycket falskhet…..

  1. HEMIMAMMA skriver:

    Fina bitar!! fast allvarlig underton i texterna..Tack för njutningen!Hemikram!

    • Civilisten skriver:

      Tack själv, det var du gav mig idén till mitt inlägg med musik ”Är det konstigt att man längtar bort nå’n gång?” och att du fångade undertonerna…..det är ett budskapkram

  2. Noomi Berlinger-Stahl skriver:

    Fantastik. Jag flyttade från Sverige 1980 och har säkert inte hört någon av de här låtarna sen dess. Jag kommer ihåg varenda stavelse. Jag undrar vad det ligger mer för skräp och tar upp plats på hjärnkontoret.

    • Civilisten skriver:

      Vår ”hårddisk” har nog en otrolig kapacitet…så det finns nog mycket därkramar

Kommentera

