Alliansens politik driver sjuka och svaga in i döden!

Alliansens ovilja att ta till sig de konsekvenser deras politik får för många sjuka och svaga, det ser jag som ett systematiskt sätt att driva personer in i döden. Jag anser att alliansen företrädare planerar detta då de inte vill lyssna. Alltså, jag liknar det med ”överlagt mord” på sjuka och svaga.

Tidigare inlägg:

Läs Pellefantias blogg

 

Läs även Alliansfritts sida om sjukförsäkringen

Läs om Gunnar Axén och Catarina Husmark-Perssons ovilja att vilja se verkligheten för många sjuka här,  här, här,  och här.  

Det finns fler exempel på alliansen och sjukförsäkringen men jag tar inte med dem här, ni får länka er vidare via de länkar jag lagt ut.

Ja, jag tycker att alliansen och alla de som stöttar dem kan liknas vid ”mördare” eftersom de systematiskt driver folk in i döden.

 

Tack å hej, nu ska jag göra min grej!

 

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Alliansens politik driver sjuka och svaga in i döden!

  1. Pellefantia skriver:

    Tackar för spridningkram

  2. HEMIMAMMA skriver:

    Tack för ett strålande inlägg!! Tumme! Jag blir glad att se när vi bloggare stöttar varandra och hjälps åt, det skänker hopp!! Tack för din varma kommentar när ”Bara jag” ville ta mig av daga…Det uppskattades jättemycket!!Hemikramar!!

Kommentera

