Fasen vilken bra regering jag har!

Glasklart toppen…när Fredrik tog över makten!

Nu har jag lyckats fullt ut…är egenföretagare med specialinriktning FAS3, visste inte hur enkelt det var att starta eget och få tag på betald arbetskraft…nu får jag 5000/mån per individ…det blir sköna pengar i fickan…utlandsresor…nya bilar…senaste elektronikprylarna…äter ute varje dag…ny båt…kan det bli bättre?

Tack Fredrik, du hat gjort så jag lycktas…jag har aldrig haft så mycket pengar som jag har nu och jag behövde bara fixa en lokal (hyr billigt) och ta emot FAS3 individer, ju fler desto mer pengar i min plånbok.  Jag kommer självklart utöka min verksamhet, ta emot ännu fler…ha ha…staten betalar!

Nu ska krogmomsen sänkas och det är fan på tiden, det ska vara billigt att DRICKA och äta på krogen…sa jag att jag även har en egen krog…ha ha!   ännu mer goa pengar ner i fickan…funderar på att köpa en herrgård i Sörmland och en villa i Spanien.

Tack än en gång Fredrik

Rösta på Fredrik 2014, 2018, 2022 …..så jag kan fortsätta vältra mig i pengar från staten, toppen!

I love Moderater!

Vem vann riktiga IDOL 2006 och 2010?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Det var Fredrik, en hyvens kille som vill mig väl!

 

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Fasen vilken bra regering jag har!

  1. HEMIMAMMA skriver:

    Delar på fejjan, bar jobbat!

    Hemikram

  2. HEMIMAMMA skriver:

    BRA jobbat naturligtvis…

    • Civilisten skriver:

      Är man utan moral (och moral har inte många idag) så kan man bli väldigt välbärgad genom Reinfeldts politik och det är skattebetalarna som får stå för kostnaden. Precis som när de gjorde svartbetalade barnflickor legala genom RUT, skattebetalarna betalar så gärna….osv osv.
      Och sossarna tänker behålla RUT …eeehhhh hur fan tänker de?

Kommentera

